ژاپن و کره جنوبی بیشترین حضور را درنمایشگاه بین المللی خودرو سئول دارند

۸فروردین ۱۳،

ژاپن و کره جنوبی بیشترین حضور را درنمایشگاه بین المللی خودرو سئول دارند

ژاپن و کره جنوبی بیشترین حضور را در نمایشگاه بین المللی خودروی سئول دارند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از واحد مرکزی خبر، براساس گزارشی از شبکه تلویزیونی بلومبرگ نیوز، نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر سئول پایتخت کره جنوبی آغاز به کار کرده است. خودروسازان از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور دارند. بیش از سیصد شرکت در این نمایشگاه ، اخرین تولیدات خود را عرضه کرده اند. چهل و پنج خودروی کاملا تازه دراین نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده است.

شرکت هیوندای کره جنوبی ، خودروی پیشرفته اچ ان دی۹ را در این نمایشگاه به میدان آورده است. خودروسازان کره جنوبی به شدت نگران آینده خود می باشند و از این بیم دارند که کاهش ارزش ین ژاپن سبب شود شرکتهای ژاپنی در بازار رقابت برای فروش خودروهایشان دست برتر پیدا کنند زیرا با کاهش ارزش ین، قیمت تمام شده خودروهای ژاپنی کمتر می گردد و با قیمت کمتری به بازار عرضه می گردد. درنتیجه، اقبال مردمی به خرید خودروهای ژاپنی بیشتر خواهد بود.

بررسی ها نشان می دهد این وضع برای ین ژاپن سبب می گردد هر خودروی ژاپنی با مزیت نسبی فروش به میزان یک هزار و پانصد دلار همراه شود. شرکتهای غیرکره ای نیز در نمایشگاه خودروی سئول حضور پررنگی دارند. شرکت آئودی یکی از این شرکتها است که تازهترین محصولات خود را عرضه کرده است. خودروهایی که سوخت آنها غیرفسیلی و سازگار با محیط زیست است در این نمایشگاه جذابیت بسیار بسیاری دارند. خودروهای برقی در این بخش بسیار پررنگ می باشند.

دوشنبه ۱۲ فروردین   ۱۱:۲۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.