کارانکا: کار راحتی مقابل دورتموند نداریم

۲۵فروردین۱۳،

آیتور کارانکا در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در خصوص شانس ایکر کاسیاس برای حضور در ترکیب اصلی در این مسابقه گفت: بازی در سن مامس برای بسیاری از بازیکنان بسیار ویژه است؛ به خصوص برای ایکر که اولین بار در این ورزشگاه به میدان رفته است. این بازی برای من هم مهم است؛ برای ژابی که برای سوسیه‌داد بازی می‌کرد؛ برای راموس که چندین بار در این ورزشگاه به میدان رفته؛ این ورزشگاه برای همه به نحوی خاص است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: نمی‌توانم بگویم که کاسیاس در این دیدار بازی می‌کند زیرا بازیکنان هنوز نمی‌دانند که در ترکیب اصلی می باشند یا خیر و ما اول از همه باید به آنها خبر بدهیم.

دستیار مورینیو دربارهٔ قرعه‌کشی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز خاطرنشان کرد: ۴ تیم بزرگ در این مسابقات باقی ماندند. دورتموند تیمی است که نتوانستیم در این فصل آنها را شکست دهیم؛ بنابراین بسیار در اشتباه خواهیم بود که فکر کنیم کار راحتی مقابل آنها داریم و از حالا در فینال هستیم. هنوز ۱۰ روز دیگر تا بازی نیمه‌نهایی باقی مانده است و ما در حال حاضر روی بازی امشب تمرکز می‌کنیم.

کارانکا تأکید کرد: مشکلات بازی با گالاتاسرای در یک‌چهارم به ما درس‌های زیادی داد. دور برگشت محکی جدی برای ما بود. موفق شدیم برای سومین دوره متوالی به نیمه‌نهایی برسیم. به حرف‌هایی که اطراف ما زده می‌شود یا آمارها و عقاید دیگران، گوش نمی‌دهیم؛ کارمان را انجام می‌دهیم و مطمئنیم که قوی‌ترین تیم ممکن را در هر بازی به میدان می‌فرستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.