کارگردان نمایش ˝چاله˝ از انگیزه‌اش برای انتشار یافتن فیلم نمایش گفت/ پیوند تئاتر با سینما

اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش اینترنتی فیلم نمایش ˝چاله˝ به کارگردانی سهیل بیرقی از امروز آغاز شده است.

‌سهیل بیرقی دربارهٔ انگیزه‌اش برای انتشار یافتن فیلم نمایش “چاله” به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: مهمترین سبب این کار پیام‌هایی بوده که پس از اجرا از سوی تماشاگران اثر داشتیم و این سببات پیگیری برای مهیا کردن شرایط انتشار یافتن فیلم را مهیا ساخت.

وی افزود: بی‌شک گروه نمایش هیچ چشم‌داشت مالی و یا پیش‌بینی برای سودآوری این امر نداشته چرا که فیلم نمایش “چاله” را در شمارگان بالا تولید نکرده‌ایم.

بیرقی با تأکید بر اینکه معتقد است فیلم تولیدات فاخر تئاتری باید در جایی به جز سوپرمارکت‌ها به دست مخاطبان برسد تصریح کرد: علیرغم رواج تولید فیلم از اجراهای تئاتر، هیچ شرکتی حاضر نیست در شمارگان بالا آن را منتشر کند .

این کارگردان در مورد نحوه فروش فیلم نمایش “چاله” گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی تیوال، فیلم نمایش را به شکل اینترنتی خریداری کنند که در تهران با سرویس رایگان و در شهرستان‌ها با حداقل هزینه پست فیلم به نشانی آنها ارسال می‌شود.

وی که در کارنامه هنری خود سوابق سینمایی نیز دارد گفت: یک نیم‌نگاه سینمایی هم در روند تولید فیلم اثر داشتم و با فرمت HD منوی فونوکلیک و زیرنویس انگلیسی فیلم نمایش “چاله” انتشار یافته است.

بر اساس این خبر علاقه مندان می‌توانند برای خرید فیلم نمایش چاله به نشانی http://www.tiwall.com/login مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.