کاظمی: بازی سختی با راه‌آهن داریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

فرهاد کاظمی در کنفرانس خبری پیش از بازی ذوب‌آهن – راه‌آهن اظهار نمود: کنفرانس‌های پیش از بازی iبه یک امر کلیشه‌ای تبدیل شده است و ما همیشه باید از نقاط ضعف و قوت حریف صحبت کنیم اما من تنها روی تیم خود متمرکز هستم و می‌دانم که تیم راه‌آهن دارای مربی فهیمی iبه نام علی دایی است و یک تیم کاملا قابل احترام است. بازی سختی پیش رو داریم و باید همه تلاش خود را برای پیروزی در این بازی در پیش بگیریم.

به گزارش تفسیری ایسنا،وی افزود: در بازی با پیکان هم خیلی خوب کار نمودیم و بچه‌های ما کاملا از حریف سر بودند. امیدوارم در بازی فردا نتایج بازی‌های پیش رقم نخورد.

کاظمی در پاسخ iبه این سوال که آیا شما ایمان شیرازی و صادق بارانی را کنار گذاشته‌اید گفت: ایمان شیرازی کمی از لحاظ اخلاقی مشکل داشت و من iبه همین دلیل کمی او را جریمه نمودم اما اینکه این بازیکنان را از تیم کنار گذاشته باشم، اصلا صحت ندارد و iبه نوعی این بازیکن را جریمه اخلاقی نموده‌ام. ما حتی مافی که آقای گل امیدهای پرسپولیس بود را iبه تیم اضافه نموده‌ایم و اگر از لحاظ فنی جواب بدهد، با او iبه توافق می‌رسیم.

کاظمی تصریح نمود: iبه غیر از بیاتی‌نیا من با هشت بازیکن دیگر صحبت نموده‌ام و باید نیم‌فصل همه شود تا از لحاظ اخلاقی درست باشد که من با بازیکنان صحبت کنم. البته با بیاتی‌نیا صحبت‌های مقدماتی را انجام دادیم که البته امیدواریم iبه توافق برسیم.

وی گفت: ما حدود ۷ روز در تهران اردو برپا می‌کنیم و در این مدت با استقلال، نفت و یکی از دو تیم‌ صبا و سایپا بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم و ۲۰ آبان iبه اصفهان بازمی‌گردیم و بیست‌ودوم در اصفهان با سپاهان یک بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم. این تعطیلات iبه نفع تیم ماست که امیدوارم بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ iبه این سوال که در بازی فردا عشوری را iبه دلیل محرومیت iبه همراه ندارید، برای پر نمودن جای او چه تدبیری دارید؟ گفت: عشوری بازیکن بسیار تاثیرگذاری است که در دو بازی قبل برای ما بسیار مثمرثمر بوده است و بسیار عالی کار نموده است. امیدوارم با تدابیری که می‌اندیشیم بتوانیم جای خالی او را پر کنیم.

وی ابراز امیدواری نمود ذوب‌آهن در پایان فصل جزو شش تیم اول لیگ برتر قرار بگیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.