کاندیدای جبهه پیروان بعد از تایید صلاحیت‌ها اعلام می‌شود

۲۴اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: جبهه پیروان منتظر اعلام نظر شورای نگهبان است تا در نهایت دربارهٔ کاندیدای مورد حمایت خود تصمیم بگیرد.

“احمد نیک‌فر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ جزئیات لیست شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: لیست جبهه همان لیست قبلی است که توسط اسدالله بادامچیات رسانه‌ای شد و لیست در صورتی تغییر می‌کند که با سایر اصولگرایان ائتلاف کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به رد صلاحیت یک یا دو نفر از اعضای این لیست توسط هیئت اجرایی گفت: این اشخاص مطابق قانون فرصت دارند تا اعتراض کنند و به احتمال زیاد در صلاحیت‌ها اشتباه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بادامچیان به نمایندگی از جبهه پیروان با جمعیت ایثارگران، جبهه پایداری و مهدی چمران رایزنی‌هایی انجام داده است، ادامه داد: تاکنون نتیجه این رایزنی‌ها مشخص نشده است.

نیک‌فر دربارهٔ کاندیدای مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: جبهه پیروان منتظر اعلام نظر شورای نگهبان است تا در نهایت دربارهٔ کاندیدای مورد حمایت خود  تصمیم بگیرد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به اینکه آیا حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که به عنوان خروجی ائتلاف پنج‌گانه انتخاب شد مورد حمایت جبهه پیروان قرار خواهد گرفت یا خیر؟ اظهار داشت: حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد داوطلب جبهه پیروان نبود و مستقل پا به عرصه گذاشته بود و هنگامی که در انتخابات ثبت نام کرد به وی گفتند که این ثبت نام به معنای حمایت جامعتین و جبهه پیروان از وی نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.