دهه اول اردیبهشت ماه جبهه پیروان کاندیدای اصلی خود را معرفی می‌کند/ پیوستن حجت‌الاسلام پورمحمدی به ائتلاف جبهه پیروان

۲۴م اسفند ،

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دهه اول اردیبهشت ماه تکلیف جبهه پیروان خط امام و رهبری روشن می‌شود و یک نفر به عنوان کاندیدای اصلی این جبهه اعلام خواهد شد.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در حاشیه همایش سراسری “نگاه به آینده” جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: شب قبل به طور رسمی اعلام کاندیداتوری کرده‌ام و در حال انجام برنامه ریزی‌های حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: شاید در شرایط فعلی انجام برخی تبلیغات به صورت رسمی ممنوعیت قانونی نداشته باشد ولی اقدامات این چنینی ممنوعیت عرفی دارد از این رو برگزاری جلسات بزرگ انتخاباتی را در دستور کار ندارم و فقط کارهای تشکیلاتی انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: اکنون در حال رایزنی با تعدادی از مسئولین، چهره‌های شاخص و مردم هستم تا از این طریق کارهای انتخاباتی‌ام را پیش‌ ببرم.

باهنر دربارهٔ برنامه‌های رئیس‌جمهور آینده کشورمان گفت: کشور و برنامه ریزی‌های انجام شده مشخص کرده است که رئیس‌جمهور آینده باید در چه چارچوبی گام بردارد و همچنین وظایف هر رئیس‌جمهور در برنامه‌های تدوین شده آمده که هر کاندیدا پس از انتخاب باید به آن عمل کند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین دربارهٔ رایزنی با جامعتین اذعان داشت: پیش از این با جامعتین رایزنی کرده‌ام و این تعهد را به صورت خصوصی و اعلام عمومی بیان کرده‌ام که هر سازو کاری را جامعتین برای وحدت اصولگرایان ارائه دهد به آن متعهد خواهم بود.

وی با اشاره به کاندیدای جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: علاوه بر بنده، متکی و آل اسحاق ، حجت‌الاسلام پورمحمدی نیز به ما اضافه شده است و قرار است از این مجموعه ۴ نفره یک نفر برای حضور در انتخابات آتی انتخاب شود البته از ائتلاف‌های دیگر هم دعوت می‌کنیم که به ما بپیوندند.

باهنر هم چنین با اشاره به ائتلاف ۱+۲ گفت: با ائتلاف۱+۲ تحت این عنوان رایزنی جدی نداشته‌ام ولی با اشخاصش صحبت کرده‌ام و از طریق رسانه‌ها نیز اعلام کرده‌ایم که این ائتلاف به جبهه پیروان خط امام و رهبری بپیوندد.

وی دربارهٔ برنامه‌های تبلیغاتی جبهه پیروان اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری سعی دارد مقدمات حضور برای کاندیداهای خود را در انتخابات آماده کند البته کاندیداهای این جبهه نیز به تنهایی فعالیتهای خود را در پیش گرفته‌اند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان این که دهه اول اردیبهشت ماه تکلیف جبهه پیروان روشن می‌شود خاطر نشان کرد: در دهه اول اردیبهشت ماه جبهه پیروان یک نفر را به عنوان کاندیدای رسمی خود معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.