کرانچار: دایی راه خودش را رفت و من راه خودم

به گزارش خبرآنلاین ؛ زلاتکو کرانچار و مرزبان ، مربیان قهرمان لیگ برتر که به رسم همه ساله بعد از قهرمانی به ۹۰ دعوت شده بودند ، به دلیل حضور در اصفهان از استودیوی مرکز این استان ، با عادل فردوسی پور همکلام شدند. در این گفت و گو که از بحث پرسپولیس شروع شد ، کرانچار درباره جدایی اش گفت:« راستش من از آن ۶ ماهی که آنجا بودم ، خاطرات شیرین زیادی داشتم. روزگارمان ، خوب بود. من با ناراحتی از این تیم جدا نشدم. آن پرسپولیس در لیگ قهرمان نمی شد اما مطمئن هستم که اگر می ماندم تیمی می ساختم که سال بعدش قهرمان می شد. »

او ادامه داد:« جدایی من با دلخوری نبود ، من راه خودم را رفتم و دایی راه خودش را با این وجود همیشه دوست داشتم باری دیگر به ایران بیایم و بتوانم اینجا کار کنم.»

عادل از کرانچار درباره قهرمانی سپاهان پرسید و این پاسخ هایی ست که کرانچار داد:«  کاری که شروع کردیم را می دانستیم چقدر سخت است اما با دوستی بین بچه ها توانستیم با هم پاک کار کنیم و قهرمان شویم.» کرانچار می خواهد در سپاهان بماند و در این باره می گوید:« قراردادم تا پایان فصل بوده اما هم من و هم باشگاه تصمیم مان بر این است که به همکاری ادامه بدهیم.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.