کلینتون: هیچ تصویر روشنی از رخداد حمله به سفارتمان در بنغازی نداریم

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، کلینتون تاکیدکرد: تا به امروز هیچ تصویر روشنی از این رویداد نداشته و پاسخ تمامی سوالات را نمی دانیم.

وی ادامه داد: هیچ کسی تا به حال در این دولت نیز ادعایی غیر از این نداشته است. همه ما این موضوع را روشن کرده ایم که بهترین اطلاعاتی را که تا به حال در دست داشته ایم، اعلام کرده ایم.

وی افزود: این اطلاعات مدام به روز شده و عمیقا تحقیق و بررسی می شوند.

در شرایطی که تنور تبلیغات و مناظره های انتخاباتی در آمریکا داغ است، نامزدهای انتخاباتی جمهوری خواه همواره دولت باراک اوباما را برای گزارش های متفاوت از دلیل این حمله انتقاد می کنند.

سوزان رایس پس ازحمله به کنسولی در بنغازی گفت که بر اساس اطلاعات موجود، تظاهرات اعتراضی به فیلم موهن به اسلام در بنغازی یک حرکت ˈخودجوشˈ بوده است.

هیلاری کلینتون پس از دیدار با وزیر امور خارجه ایتالیا در ادامه گفت: خانم رایس نیز همانند دیگر مقامات ارشد، همان اطلاعاتی را در دست داشت که از سوی سازمان های اطلاعاتی اعلام شده بود.

وی افزود: ما تنها می توانیم اطلاعاتی را اعلام کنیم که بر اساس دانش کنونی از حمله و دلایل آن در دست داریم. روشن است که با گذشت زمان اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.

مترجمام/۹۲۴۲** ۱۹۱۷

انتهای پیام /*

International@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.