کنگره شهدای روحانی اردبیل ۲۲ شهریور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین صابری ظهر جمعه در جلسه هماهنگی کنگره شهدای روحانی استان اردبیل گفت: این کنگره برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی استان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می شود.

صابری با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه باشکوهتر کنگره شهدای روحانی استان تصریح کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این کنگره از چند ماه پیش انجام شده و با اجرای گام به گام برنامه ها دبیرخانه کنگره آمادگی لازم برای برگزاری کنگره طبق زمان بندی را دارد و مشکلی در این راه نیست.

وی با اشاره به وجود ۳۸ شهید روحانی استان در جبهه های حق بر علیه باطل افزود: کتاب و نرم افزار شهدای روحانی استان تهیه و تکثیر شده که در زمان برگزاری کنگره به شرکت کنندگان در مراسم داده می شود تا اطلاعات بیشتری از شهدای روحانی استان کسب کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید موافقتنامه های این کنگره در روزهای آتی امضا شود، بیان کرد: متولیان برگزاری کنگره شهدای نباید در امضای توافقنامه های کنگره کوتاهی کنند تا در این مورد با مشکلات پیش بینی نشده مواجه شویم.

صابری برگزاری کنگره شهدای روحانی استان را حرکتی تاثیر‌گذار در برنامه های فرهنگی استان دانست و ادامه داد:  در شرایط حساس کشور که دشمنان نظام و انقلاب به وجود آورده اند باید بیش از هر زمان دیگر به ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در اقدام کرد.

نصب تصاویر شهدای روحانی در میادین اردبیل

در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز با بیان اینکه تصاویر ۳۸ شهید روحانی استان در میادین نصب می شود، گفت: پشت این تصاویر خالی بوده و استفاده نمی شود و  بنیاد شهید امادگی دارد در پشت تابلوهای تصاویر شهدای روحانی استان جملاتی در مورد فرهنگ ایثار و شهادت بنویسد.

میر ودود سیدشنوا با اشاره به ضرورت استفاده از طرف دوم تابلوهای تصاویر شهدای روحانی استان تصریح کرد: استفاده از جملات در طرف دیگر تابلوها می تواند به زیباسازی این تابلوها کمک کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.