جمع آوری و تدوین ۲۴۰ وصیت نامه از شهدا در دامغان

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مسئول ستاد کنگره شهرستان دامغان از جمع آوری و تدوین ۲۴۰ وصیت نامه از شهدا در دامغان خبر داد.

سید ابوالفضل تقوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون پرونده آثار و خاطرات ۱۵۰ شهید دامغان جمع آوری شده و پرونده ۵۰ شهید دیگر از آثار و خاطرات آنها در حال جمع آوری است.
وی افزود: ۴۰۰ اثر و خاطرات جمع آوری شده از شهدای دامغانی نهایی شده و به ستاد کنگره فرماندهان و ۳ هزار شهید استان سمنان شده است.
مسئول ستاد کنگره شهدای شهرستان دامغان همچنین از چاپ آثار و خاطرات شهدای استان سمنان ر قالب فرهنگ نامه شهدا خبر داد و گفت: این فرهنگ نامه شهدا مربوط به تمام شهدای استان سمنان بوده که آثار و خاطرات شهدای شهرستان های سمنان و گرمسار آماده چاپ است.
وی به آماده چاپ بودن آثار و خاطرات شهدای شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: ستاد کنگره شهدای شهرستان دامغان فعالیت خود را از چهار سال گذشته در این شهرستان و با هدف جمع آوری آثار و خاطرات شهدای دامغان رسما آغاز کرد.
تقوی افزود: استان سمنان دارای سه شهید ملی است که شهیدان داوود الموسوی، شاهچراغی و بسطامی به عنوان شهدای ملی این استان هستند.
وی از برگزاری کنگره فرماندهان و ۳ هزار شهید استان سمنان در سال آینده در این استان خبر داد و گفت:‌اجلاسیه فرماندهان و ۶۰۸ شهید شهرستان دامغان نیز قبل از برگزاری کنگره فرماندهان و ۳ هزار شهید استان سمنان، در این شهرستان برگزار خواهد شد.
تقوی از اعزام ۱۰ هزار رزمنده از شهرستان دامغان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به مناطق جنگی خبر داد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.