کوزه گری: عملکرد ثامن راضی کننده بود/ منتظر جواب رافائل هستیم

۲۳ آبان ،

koozegari.jpg

رییس فدراسیون هندبال با اعلام رضایت از عملکرد تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از توافق ضمنی با رافائل، مربی اسپانیایی این تیم برای هدایت تیم ملی خبر داد.

جلال کوزه گری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از عملکرد تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا راضی هستم. به هر حال این تیم در مرحله مقدماتی بسیار خوب نتیجه‌ گرفت و در نهایت با تنها یک باخت در رده پنجم و ششمی قرار گرفت. در بازی با النور هم فکر می‌کنم تنها یک نیمه بازی را باخت و در مجموع عملکرد خوبی داشت. به هر حال ورزش برد و باخت دارد. فکر می‌کنم تیم ثامن الحجج (ع) زحمات خود را کشید و تلاش بسیاری انجام داد، اما به هر حال در مقطعی حساس بازی را واگذار کردند.

وی درباره چرایی جایگزین نشدن یک تیم دیگر از ایران برای حضور در جام باشگاه‌های هندبال آسیا پس از انصراف سپاهان گفت: متاسفانه تیم سپاهان تنها ۴۸ ساعت پیش از قرعه کشی رقابت‌های هندبال باشگاه‌های آسیا انصراف داد. ما بر آن شدیم که تیم دیگری را جایگزین سپاهان کنیم. حتی تیم ثامن الحجج (ع) مشهد هم ابراز تمایل کرد، اما متاسفانه مسئولان کنفدراسیون آسیا اعلام کردند که برای جایگزینی تیم دیگر دیر شده است و این امکان وجود ندارد.

رییس فدراسیون هندبال در پاسخ به سوالی درباره چگونگی توافق با «رافائل » مربی اسپانیایی ثامن الحجج (ع) برای هدایت تیم ملی، خاطر نشان کرد: با توجه به این که رافائل عملکرد خوبی داشته و دوستانی که کار او را نظارت می‌کردند عملکرد فنی‌اش را تایید کردند، از باشگاه ثامن الحجج (ع) خواستیم تا این مربی را در صورت امکان حفظ کند. صحبت‌هایی هم با او انجام شده که همزمان در کادر فنی تیم ملی نیز مشغول شود. منتظر جواب هستیم تا در صورت امکان از این مربی اسپانیایی برای تیم ملی نیز بهره ببریم.

وی درباره آغاز دور تازه اردوی تیم ملی نیز گفت: تصمیم داریم تا بعد از هفته‌ نهم لیگ برتر یک اردو برای تیم ملی تشکیل دهیم و حتی اگر مربی خارجی هم نیامد با حضور مربیان داخلی این اردو را پیگیری کنیم. البته چند بازی عقب افتاده از لیگ برتر وجود دارد که باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم و سپس اردوی ملی‌پوشان را تشکیل دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.