کیوسک های شمال تهران ساماندهی شدند

اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور زیبا سازی منظر شهری و رفع آلودگی های بصری، متصدیان کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی در معابر اصلی شمال تهران ملزم به پاکسازی محیط کار خود شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسعود سلیمی رییس اداره ساماندهی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : اداره ساماندهی شهرداری این منطقه با بازدیدهای روزانه از سطح منطقه ،کیوسک هایی را که از نظر ظاهر وضعیت مناسبی ندارند شناسایی و ضمن برخورد قانونی با آنها از کیوسکداران خواسته شد  به خاطر زیباسازی منظر شهری کلیه الحاقات اطراف و اجناس اضافی را از روی بام کیوسک  جمع آوری کنند و اقدام به رنگ آمیزی بدنه ، شستشو ، تنظیف و تعویض سایبان ها به رنگ سبز و سفید نمایند.
 
وی خاطر نشان کرد: در این بازدید مشکلات و مسائل مربوط به کیوسک ها از جمله سدمعبر، تعویض سایبان، زوائد اضافی در حاشیه کیوسکها و … مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص نحوه فعالیت کیوسکداران در امر فروش دخانیات، رنگ آمیزی پیکره و عدم نصب پوسترهای تبلیغاتی توضیحاتی به متصدیان کیوسکها ارائه شد.
 
سلیمی به تهیه کتابچه اطلاعات کلی کیوسکهای سطح منطقه با هماهنگی نواحی ده گانه اشاره کرد و گفت: در این کتابچه که در حال تکمیل است اطلاعات کلی و مهم کیوسک ها اعم از مالک قدیم، مالک یا مستاجر تازه، مکانهای قبلی و فعلی، نوع قرارداد، تعداد پلمپ ها و …. گردآوری و مکتوب شده است.
 
سلیمی گفت: در حال حاضر تعداد ۸۵ کیوسک مطبوعاتی و گلفروشی در معابراصلی و درجه یک  منطقه  که تردد عابرین پیاده در آنها بیشتر از سایر معابر است مشغول فعالیت می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.