جمع آوری دخانیات از کیوسک های مطبوعاتی منطقه ۸

۲۸ آبان ،

کیوسک های مطبوعاتی مکان فروش روزنامه و کالاهای مطبوعاتی است اما فروش دخانیات نیز در بین آنها به چشم می خورد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حدود ۴۴ کیوسک مطبوعاتی در منطقه ۸ وجود دارد که علاوه بر فروش روزنامه و کالاهای مطبوعاتی در فروش دخانیات هم فعالیت می کنند.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۸ گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان و اجرای دستورالعمل اخیر شرکت ساماندهی و مشاغل شهر در جهتی برخورد با فروش مواد دخانی در کیوسک های مطبوعاتی نسبت به برخورد جدی با فروشندگان مواد دخانی در کیوسک های مطبوعاتی اقدام می گردد.

حمیدرضا فرخی افزود: اداره ساماندهی منطقه ۸ با صدور ابلاغیه، اخطار و تذکر لسانی فروشندگان کیوسک های مطبوعاتی سطح منطقه را به این امر آگاه کرد و از آن خواسته تا بر اساس این دستورالعمل از عرضه مواد دخانی اجتناب کنند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های شرکت ساماندهی تعویض کیوسک ها می باشد که تا آخر سال جاری کیوسک هایی با فضای تازه و مناسب که بتوانند روزنامه ها و کالاهای مطبوعاتی، لوازم گرمایشی و سرمایشی را داخل آن قرار دهند طراحی می شوند و جایگزین کیوسک های قدیمی می شوند.

وی خاطر نشان کرد: جلوگیری از فروش دخانیات در کیوسک های مطبوعاتی صرفا بر عهده شهرداری نیست بلکه اتحادیه و اماکن های مواد دخانی باید با آنها برخورد جدی داشته باشند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.