ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی درمنطقه ۱۸

فروردین ۱۴۰۳

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۸، از ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی در انی منطقه خبر داد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح استقبال از ماه مهر و ساماندهی کیوسک  مطبوعاتی منطقه ۱۸ در دستور کار اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۸ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش سیمای بصری شهری، رفع معابر در سطح محلات منطقه ۱۸ و رفاه حال شهروندان از نیمه دوم شهریور ماه سال ۹۲ آغاز خواهد شد.
علیزاده با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کلیه کیوسک های مطبوعاتی در سطح منطقه ۱۸ توسط کارشناسان و بازرسان اداره ساماندهی منطقه ۱۸ بررسی، ارزیابی، کنترل و ساماندهی می گردد.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: نظافت،‌ شستشو و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی، تعویض سایبانهای کیوسک های مطبوعاتی در صورت نیاز به این امر، جمع آوری و رفع سد معبرهای مطلق به کیوسک های مطبوعاتی از اقدامات اجرایی این طرح است.
علیزاده ادامه داد: کلیه سد معبر های کیوسک های مطبوعاتی به جزء سایبانهای این کیوسک ها جمع آوری و … ساماندهی خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به طرح های شهرداری منطقه ۱۸ افزود: شناسایی کیوسک های مطبوعاتی در سطح منطقه ۱۸ آماده باش اکیپ های ساماندهی رفع سد معبر و ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی، صدور اخطاریه به صاحبان کیوسک های مطبوعاتی برای رفع سد معبرهای موجود، زیبا سازی و ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی از طرح های اجرایی در اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۸ است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.