گوشزدهای به موقع مقام معظم رهبری در سالهای اخیر بر وحدت مسلمانان افزوده است

۰۹ام بهمن ،

بیگلری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیسیون صنایع با اشاره به گوشزدهای به موقع مقام معظم رهبری در سالهای اخیر، گفت: پیروی مسلمانان از خط امام و مقام معظم رهبری وحدت را بیش از پیش برقرار می‌کند.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری هفته وحدت از جانب حضرت امام (ره) گفت: نامگذاری هفته وحدت نشان از فرزانگی و درایت حضرت امام (ره) دارد که سالها است وحدت میان مسلمانان را سبب شده و تاثیر بسیار مطلوبی در میان مسلمانان اهل تشیع و تسنن داشته است.
وی در ادامه تصریح کرد: اکنون شرایط به گونه‌ای است که در ایام هفته وحدت تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی در کنار هم، میلاد پیامبر را جشن می‌گیرند.

عضو کمیسیون صنایع با اشاره به اینکه راه حضرت امام (ره) در ایجاد وحدت ادامه پیدا کرده است، اظهار داشت: راه حضرت امام در ایجاد اتحاد به خوبی از جانب مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده به گونه‌ای که در چند سال اخیر به جهت ورود به موقع و گوشزدهای ایشان روزبه‌روز بر ایجاد وحدت افزوده است.

وی در پایان تاکید کرد:  چنانچه مسلمانان شیعه و سنی پیرو خط امام و مقام معظم رهبری باشند وحدت کاملا برقرار خواهد بود و دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه و نفاق ناکام خواهند ماند و مانند همیشه رسوا خواهند شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.