حماسه با وحدت و همدلی حاصل می‌شود/ در شوراها باید اشخاص حماسه ساز را انتخاب کنیم

۱۵اردیبهشت،

رئیس قرارگاه عمار در همایش خدمتگذاران آبادانی و پیشرفت گفت: در انتخابات پیش رو باید اشخاص منتخب حماسه آفرینی کنند و این حماسه جز با وحدت و همدلی حاصل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابممتازنیوز، حجت الاسلام مهدی طائب در همایش حماسه خدمتگذاران، نمایش همدلی و وحدت خدمتگذاران آبادنی و پیشرفت اظهار داشت: آن کسی که بعد از امام (ره) روند قضایا را در کشور رصد می کند مقام معظم رهبری است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: بعد از فتنه سال ۸۸ مقام معظم رهبری فرمودند این فتنه ما را واکسینه کرد و بعضی از من پرسیدند که فتنه داخلی یا خارجی است و ایشان جواب دادند فتنه بزرگتر جهانی است، چرا که شاکله هر کشوری که در دنیا فرو می‌ریزد مسئولیتی بر روی دوش ما می‌گذارد.
وی تأکید کرد: ادعا می‌کنند که جمهوری اسلامی در مسائل داخلی سوریه دخالت دارد اما این کذب محض است و تمام کشورهای استکباری در حال حاضر در سوریه قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با حماسه گفت: در رابطه با فرمایشات رهبری و حماسه سازی تحقیق کردم و متوجه شدم واژه حماسه جایی تعریف نشده است.

حجت‌الاسلام طائب افزود: حماسه یعنی استفاده از استعدادها خارج از قوانین تعیین شده و مقام معظم رهبری حماسه‌ای که مدنظر دارند در قالب وحدت ۳۰ یا ۴۰ درصدی جواب نمی‌دهد و باید به وحدت ۱۰۰ درصدی برسیم.

رئیس قرارگاه عمار اظهار داشت: انتخابات ما باید حماسه سازی کند یعنی در شوراها باید اشخاص حماسه ساز را انتخاب کنیم.

وی همچنین گفت: در انتخابات شورای شهر و انتخابات ریاست جمهوری باید اشخاص منتخب حماسه آفرینی کنند که این حماسه جز با وحدت و همدلی حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.