گوشی هوشمند با دو شکل ظاهری و امکانات متفاوت

۲۴م اسفند ،

گوشی هوشمند با دو شکل ظاهری و امکانات متفاوت

گوشی هوشمند Lumia 920 نوکیا برای شرکت مخابراتی وریزیون با نام Lumia 928 وارد بازار می‌شود که البته به جز نام آن، بدنه و فلش زنون هم برای این گوشی هوشمند تغییر می‌کند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، جی‌اس‌ام‌آرنا نوشت : این طور که شایعات تازه اعلام می‌کنند، گوشی هوشمند Lumia 920 نوکیا برای شرکت مخابراتی وریزیون با نام Lumia 928 وارد بازار می‌شود که البته به جز نام آن، بدنه و فلش زنون هم برای این گوشی هوشمند تغییر می‌کند.

گوشی هوشمند Lumia 928 نوکیا به‌جای آنکه با بدنه پلی‌کربنات وارد بازار شود به بدنه آلومینیومی کلاسیک مجهز شده است. این طراحی تازه تغییراتی را در گوشی به‌وجود آورده است که از این لحاظ می‌توان آن را شبیه به Lumia 720 دانست.

گوشی هوشمند Lumia 928 همچنین نسبت به مدل بین‌المللی خود یعنی Lumia 920 سبک‌تر و باریک‌تر ساخته شده است و هنوز به درستی مشخص نیست نوکیا به چه سبب این محصول را در دو شکل و با دو امکانات متفاوت به دست کاربران می‌رساند.

منابع آگاه همچنین گزارش داده‌اند که گوشی هوشمند Lumia 928 برخلاف مدل بین‌المللی خود شامل فلش زنون می‌شود که مدل دیگر با فلش LED به دست کاربران می‌رسد. لازم به ذکر است که فلش زنون کیفیت عکس‌های گرفته شده را به میزان قابل ملاحظه افزایش می‌دهد.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.