گوشی هوشمند سه‌بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص

۲۱اردیبهشت،

گوشی هوشمند سه‌بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص

بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان، گوشی هوشمندی می‌سازد که نمایشگر آن بدون نیاز به عینک‌های سه‌بعدی می‌تواند تصاویر را به صورت واقعی و سه‌بعدی به نمایش بگذارد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، پی‌سی‌مگ نوشت : برای مدت‌های طولانی شایعات فراوان در مورد گوشی هوشمند شرکت آمازون انتشار یافت، اما این طور که گزارش‌های تازه نشان می دهد این شرکت که صاحب بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان است قصد دارد تلفن‌همراه خود را با قابلیت‌های سه‌بعدی روانه بازار کند.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی تازه به نقل از منبعی که نخواست نامش فاش شود توضیح داد که آمازون فرآیند تولید این گوشی هوشمند را آغاز کرده است و تلاش می‌کند فعالیت‌های سخت‌افزاری خود را ماورای Kindle گسترش دهد.

این فروشگاه بزرگ اینترنتی در حال کار کردن روی دو مدل گوشی هوشمند و یک دستگاه الکترونیکی همراه مخصوص پخش فایل‌های صوتی است. یکی از این دو گوشی هوشمند پیشرفته شامل نمایشگری می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت سه‌بعدی به نمایش درمی‌آیند که البته برای ملاحظه سه‌بعدی این تصاویر نیازی به استفاده از عینک‌های مخصوص نیست.

بر اساس این گزارش، برای نمایشگر سه‌بعدی گوشی هوشمند یاد شده از فناوری ردیابی شبکیه چشم استفاده شده است و در نهایت تصاویر بالاتر از صفحه‌نمایش ملاحظه می‌شوند و کیفیت آن نسبت به نمایشگرهای سه‌بعدی که هم‌اکنون ملاحظه می‌کنیم بسیار بالاتر است.

سخنگوی شرکت آمازون از دادن هرگونه توضیح در این زمینه اجتناب کرد و اظهار داشت که آمازون در مقابل شایعات و گمانه‌زنی‌های انتشار یافته چیزی نمی‌گوید.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.