قاب‌های تازه و متنوع عینک هوشمند گوگل، متناسب با همه سلیقه‌ها

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

عینک هوشمند گوگل که قابلیت‌های الکترونیکی فراوانی را در خود جا داده است و در مقابل چشم راست کاربر یک دوربین دیجیتالی با همه امکانات مورد نیاز را ارایه می‌دهد، در نهایت بازهم یک عینک محسوب می‌شود که کاربر تمایل دارد آن را در مدل‌های متنوع و متناسب با صورت خود مورد استفاده قرار دهد.
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر همین اساس شرکت گوگل برای عینک هوشمند خود Titanium Collection را عرضه کرده است تا کاربران بتوانند آن را از بین چهار فریم تیتانیومی سبک به همراه دو مدل تازه با دسته‌های تاب خورده انتخاب کنند.
قاب‌های تازه عینک گوگل که شبیه به مدل تازه عینک‌های مورد علاقه شما ساخته شده‌اند، با نام‌های تقسیم شده، نازک، ضخیم و منحنی عرضه می‌شوند.
با این حال اگر از چهار مدل یاد شده راضی نباشید جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، چون انتخابهای دیگری را در اختیار دارید. گوگل اعلام کرده است که به زودی مدل‌های بیشتر و متنوع‌تری از عینک هوشمند خود را روانه بازار می‌کند تا با هر سلیقه‌ای سازگار باشد.
این مدل‌های تازه در فروشگاه Explorers مخصوص عینک هوشمند Google Glass عرضه شده‌اند که هر کدام از آن‌ها با قیمت ۲۲۵ دلار فروخته می‌شوند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.