۳۰۰هزارمازندرانی برای درخواست کمک با فوریتهای پلیس تماس گرفتند

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار علیرضا مسکنی در مراسم بهره برداری ازپاسگاه انتظامی بخش امامزاده عبداله آمل افزود: در این مدت بیش از ۱۷هزار تماس مردمی توسط شهروندان مازندرانی با سامانه ارتباطی ۱۹۷ پلیس نیز ثبت شده است.

وی اضافه کرد: مردم در این تماس های که بخشی از آنها منجر به عملیاتهای پلیسی شده، بخش دیگر درخواست مشاوره و پیشنهاد وانتقادهای سازنده با پلیس داشتند که بسیاری از مواردهای دریافتی عملیاتی وکارگشا بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ، پلیس با رویکرد جامعه محوری فعالیت و با مشارکت مردمی به دنبال امنیت و آرامش در جامعه است، اضافه کرد: در این راستا پلیس از مردم که به عنوان سرمایه اجتماعی و بزرگترین فایده برای نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی است، استفاده خواهد کرد.

سردار مسکنی ادامه داد: حضور مردم و سرمایه اجتماعی در کنار پلیس باعث شده تا در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و همکاریهای دوجانبه ، تلفات جاده ای کاهش، بهبود اصلاح جاده و امنیت در سراسر کشور بیشتر فراهم شود.

وی یاد آورشد: در سال ۸۵ تعداد کشته های وتلفات ناشی از تصادف های جاده ای در کشور حدود ۲۵هزار نفر بوده که این میزان در پایان سال ۹۰با وجود ثابت ماندن جاده ها واضافه شدن به حجم خودرودها و مسافرتهای مردم به حدود ۲۱هزار کشته کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین بازسازی و نیز نوسازی پاسگاه ها وکلانتریهای قدیمی این استان را به لحاظ حجم بالای مراجعه کننده شهروندان در اولویت این فرماندهی دانست و گفت: پاسگاه ها وکلانتریها به عنوان سرانگشتان نیروی اتنظامی است و بسیاری ازکارهای نیروی انتظامی در این حوزه ها جنبه عمومی پیدا می کند.

سردار مسکنی، از مجموعه پرسنل کادر وسربازان وظیفه که در پاسگاه ها، کلانتریها وستادهای فرماندهی انتظامی شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند، خواست در هنگام پذیرش اربا رجوع با گفتار ورفتارخوب ، پلیس را در بین مردم مثبت نشان دهند.

ساختمان جدید پاسگاه انتظامی بخش امامزاده عبداله آمل در سومین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور سردار مسکنی، فرمانده انتظامی مازندران ، اکبرزاده فرماندار آمل ومسئولان شهرستان با ۴۲۰متر مربع در دوطبقه وبا سه میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.ک/۳

ک/۷۳۲۷/۴۰۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.