۴۰ نمایندگی جدید به شبکه آپکو اضافه می شود

۱۳خردادماه،

به گزارش ایکو پرس ، محسن پورسعیدی مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) اظهار داشت: شرکت آپکو در مجموع موفق به فروش۱۳ میلیارد تومان قطعات مختلف سفارشی در سال قبل شد که این رقم رشد زیادی را نسبت به سال ۹۰ نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو علاوه بر قطعات جانبی ، مولتی رهیاب ،‌ روکش صندلی،‌ دزدگیر و قطعات تزینی را از محصولات شرکت آپکو دانست و گفت: پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص نصب کلاچ اتوماتیک، سان روف، کروز کنترل و سنسور از دیگر خدمات متنوع شرکت آپکو بوده که در سال قبل یک و نیم  میلیارد تومان فروش داشته است.

وی تیونینگ خودرو را از پروژه های خاص شرکت دانست و گفت: با همکاری یکی از شرکت‌های مطرح آلمانی شرایطی فراهم شدکه قدرت موتور خودرو افزایش و میزان مصرف سوخت خودرو کاهش یابد.

پورسعیدی دسترسی آسان و سریع مشتربان به قطعات آپکو را از دیگر برنامه های توسعه‌ای آپکو دانست و گفت: برای دسترسی سریع مشتریان به شبکه و فروشگاه‌ها، یک صد نمایندگی در سراسر کشور درحال ارایه خدمات به مشتریان می باشند که افزایش این تعداد به ۱۴۰ نما یندگی  در سال ۹۲ هدف‌گذاری شده است.

 وی یادآور شد: با توجه به تاکید مدیریت ارشد گروه، در سال جاری سهم شرکت آپکو از بازار قطعات سفارشی افزایش خواهد یافت.

پورسعیدی به فروش خودرو در این شرکت اشاره کرد و گفت: میزان فروش خودرو در سال قبل سه هزار و ۴۰۰ دستگاه بوده که در سال جاری این تعداد به ۱۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) با تاکید بر تامین پک های قطعات سفارشی مورد نیاز ایران خودرو توسط این شرکت افزود: با تعامل صورت گرفته با ایران خودرو  تهیه بسته های سفارشی از ۴۰ هزار به ۲۰۰ هزار بسته خواهد رسید. وی افزود: این بسته ها متنوع بوده و در فصول مختلف سال عرضه خواهد شد.

پورسعیدی به بخش دیگری از همکاری خود با ایران خودرو اشاره کرد و گفت: تجهیز و نصب آپشن های خاص بر روی تعداد محدودی از خودروها از جمله تندر ۹۰ و پژو۲۰۶ از طرح‌های این شرکت برای پاسخگویی به قشر جوان و مشکل پسند مشتریان ایران خودرو خواهد بود.

وی به استقبال مردم از قطعات سفارشی و آپشن های شرکت آپکو اشاره کرد و گفت: استاندارد بودن قطعات، کیفیت، قیمت رقابتی و مناسب و همچنین امکان نصب این قطعات در محل فروشگاه‌های مجاز بر روی خودرو از دلایل این استقبال است.

پورسعیدی تاکید کرد: قطعات مورد نیاز از طریق شرکت‌های تولید کننده اصلی و همچنین شرکت های ساپکو و ایساکو براساس استانداردهای ایران خودرو تهیه می شود.

وی از تخفیف ویژه ارایه خدمات به پرسنل ایران خودرو خبر داد و گفت: پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو مشمول تخفیف ۱۱ درصدی خرید قطعه از شرکت آپکو می باشند. همچنین مشتریانی که عضو باشگاه مشتریان آپکو می باشند نیز با توجه به میزان خرید از تخفیف بیشتری برخوردار

 می شوند.

 پورسعیدی از افزایش فروش اینترنتی در سال جاری خبر داد و افزود: در سال قبل رقم فروش اینترنتی کالا حدود ۳۰۰ میلیون تومان بود که در سال جاری با توسعه شبکه و زیر ساخت ها این رقم افزایش خواهد یافت.

خاطرنشان می کند شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو است که در سه حوزه قطعات جانبی، آپشن و تیونیگ به مشتریان ایران خودرو خدمت ارایه می کند.

 


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.