برنامه‌های شبکه رادیو فرهنگ غنی تر می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از جام جم آنلاین در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: مدیرجدید شبکه رادیو فرهنگ با حضور در غرفه جام‌جم در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سیاستگذاری‌های جدید برای غنی تر کردن برنامه‌های این شبکه خبر داد.

 محسن شریف زاده در گفت و گو با جام‌جم گفت: شبکه فرهنگ یکی از شبکه‌های مهم سازمان صدا و سیماست و قشر شنودگان این شبکه نوعاً از حوزه اندیشه و خرد می باشند و برای پر بارتر شدن برنامه‌ها از استادان و مالکنظران و چهره‌های دانشگاهی و حوزوی برای همکاری بیشتر دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره iبه این‌که اقتصاد و سیاست بخشی از فرهنگ است گفت: فرهنگ مجموعه‌ای است که زیر مجموعه آن دین،سیاست و اقتصاد قرار دارد بنابراین رسالت شبکه فرهنگ باز مهندسی جدید برای پاسخگویی iبه نیاز مخاطبان در عرصه‌های مختلف فرهنگی است.

مدیر جدید شبکه رادیو فرهنگ که حدود دو هفته‌ای است مسئولیت شبکه را بر عهده گرفته گفت: تاکنون فعالیت‌های خوبی در شبکه فرهنگ انجام شده ولی احساس می‌کنم ما با داشتن یک فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی که پایه‌های تمدن و نظام اعتقادی و ارزشی ما بر آن استوار است از ظرفیت‌های بالایی برخورداریم که می‌توان گسترده تر و iبهتر از آنچه iبه آن پرداخته شده بپردازیم.

شریف زاده درباره وقت پخش برنامه‌های رادیو فرهنگ گفت: در حال حاضر شبکه فرهنگ ۲۲ ساعت برنامه سازی دارد و تکرار برنامه در این شبکه فقط در حد دو ساعت است و این نشان می‌دهد که حجم تولید در شبکه فرهنگ بالاست.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.