با توسعه صادرات می‌توانیم ارز بیشتری را وارد کشور کنیم

معاون شبکه سایپایدک گفت: بالاترین حجم صادرات قطعات به بازارهای خارج از کشور در سال گذشته متعلق به سایپایدک بوده است.

عباس ربانی با بیان این مطلب افزود: شرکت سایپایدک در سال گذشته حدود پنج میلیون دلار قطعه به بازارهای خارج از کشور صادر کرده است و در نظر داریم امسال این مبلغ را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهیم.

معاون شبکه نمایندگی های سایپایدک گفت: همزمان با توسعه سهم سایپایدک در بازارهای داخلی، توسعه ظرفیت و سهم خود در بازارهای خارجی را هم در برنامه داریم. ما معتقدیم خدمات پس از فروش موثر و توسعه سهم بازار قطعات به رضایت مشتری منجر می شود.

معاون شبکه سایپایدک اظهار داشت: ثبت برند تجاری باعث شده که اطمینان مشتری در بازارهای داخلی و خارجی بیشتر شود و همین اتفاق سهم بازار را توسعه داده است. خدمات پس از فروش مناسب و تامین به موقع قطعات در استقبال مشتریان از محصولات سایپا در خارج از کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند؛ به طوری که امروز سایپایدک در بازار عراق و سوریه حرف اول را می‌زند و در بازارهای جدید هم قصد داریم همین سیاست را ادامه دهیم.

ربانی با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۸ کشور جزو بازارهای هدف صادراتی ما بوده‌اند، از افزایش بازارهای صادراتی در سال جاری خبر داد و گفت: بارزترین بازار صادراتی ما در سال جاری، کشور اوکراین است و به زودی دو نمایندگی سایپا در دو شهر این کشور افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال رشد ۱۰۰ درصدی در حوزه صادرات را مد نظر داریم، به افزایش نرخ ارز اشاره کرد و گفت: افزایش نرخ ارز انگیزه ما برای صادرات را بیشتر می‌کند. در این شرایط قصد داریم بازارهای جدیدی را کشف کنیم تا صادرات برای ما توجیه اقتصادی داشته باشد. در مجموع ما با توسعه صادرات می توانیم ارز بیشتری را وارد کشور کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.