۶۰ درصد از رشته های فوق تخصصی کشور از دانش آموختگان علوم پزشکی تهران می باشند.

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

بسیاری از نفرات برتر کنکور و بورد های تخصصی کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای تحصیل انتخاب می نمایند.

به گزارش تفسیری خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران: جلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم تقدیر از نفرات برتر بورد های تخصصی گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های علوم پزشکی شناخته شده است.

وی افزود: این دانشگاه ۲۰ هزار دانشجو و ۲ هزار عضو هیئت علمی دارد و همچنین هر ساله ۵۶۰ دانشجو در مقطع دستیاری تخصصی، ۱۰۰ دستیار فوق تخصصی، ۷۰ نفر در رشته فلوشیب و ۴۰۰ دانشجو در مقطع PHD در این دانشگاه به تحصیل می پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح نمود: در سال جاری بیش از ۵۱ درصد از رتبه های تخصصی و ۶۰ درصد از رتبه های فوق تخصصی کشور از دانش آموختگان این دانشگاه بوده اند و هدایت این مجموعه بزرگ آموزشی نیازمند سیاست ها و روش های مشخصی است که یکی از آن ها در سطح شاخص های کلان حوزه آموزش در سطح دانشگاه ها و گروه های آموزشی است.

جلیلی در خاتمه با اشاره به نقش گروه های آموزشی در پیشرفت گروه های علمی دانشگاه خاطر نشان نمود: گروه های آموزشی باید نگاهی جزئی تر به فعالیت های آموزشی داشته باشند ،همیشه جای پیشرفت وجود دارد مجموعه تلاش همکاران در دانشگاه نتیجه ارزنده ای تاکنون حاصل نموده است که این تلاش ها باید برای بالا بردن توان آموزشی و رشد و تعالی دانشگاه افزایش یابد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.