فارغ‌التحصیلی نخستین دکترای تخصصی” بهداشت باروری”دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

آیین فارغ‌التحصیلی اولین دوره دکتری تخصصی بهداشت باروری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور قائم مقام معاون بهداشتی وزیر بهداشت، ریاست دانشگاه، اعضای هیات علمی و جمعی از دانشجویان در تالار سلامت این دانشگاه برگزار و طی مراسمی نمادین نخستین دانش آموخته دکترای تخصصی بهداشت باروری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود فارغ التحصل شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، دکتر محسن اعرابی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مراسم گفت: تلاش تمامی همکاران این دانشگاه در رسیدن به اهداف آموزشی و پژوهشی آن قابل تقدیر است.

وی تاسیس و ایجاد رشته‌های دانشگاهی و تربیت دانش آموختگان در این دانشگاه را یک توفیق بزرگ دانست و افزود : امیدواریم در همه زمینه‌ها در بحث افزایش سلامت مردم، شاهد رشد و توسعه باشیم.

همچنین دکتر محمد شریعتی، قائم مقام معاون بهداشتی وزیر بهداشت در این مراسم به خدمات گسترده دولت در بخش سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ظرفیت و شاخصه‌های توسعه ویژه‌ای برخوردار است و لذا شاهد ارتقای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و صدور مجوزهای تاسیس دوره‌های تخصصی در این مرکز هستیم.

همچنین دکتر سپیده حاجیان نخستین دانش آموخته اولین دوره دکتری تخصصی بهداشت باروری در شاهرود پس از قرائت سوگندنامه، لوح تقدیر و مدرک دکترای تخصصی خود را از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دریافت کرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.