CIO ماکروسافت عوض شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مایکروسافت با انتشار یافتن بیانیه‌ای اعلام کرد که "جیم دوبویس"(Jim DuBois) از کارمندان مورد اعتماد این شرکت از این پس مدیریت مرکز اطلاعاتی مایکروسافت(CIO) را در دست می‌گیرد و در پست معاون مدیرعامل هم ایفای نقش می‌کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دوبویس با در اختیار گرفتن این پست تازه مسؤول ارایه طیف گسترده‌ای از طرح‌های IT خواهد بود تا با این اتفاق بیش از قبل به نیاز مشتریان و شرکت‌های در ارتباط با مایکروسافت پاسخ مثبت داده شود.
البته باید توجه داشت که این مسئله تنها وظیفه تازه دوبیوس محسوب نمی‌شود، زیرا او طی نیم سال قبل مدیریت اطلاعاتی سیستم داخلی مایکروسافت را نیز برعهده داشت و هم‌اکنون مسؤولیت‌های دیگری را نیز در اختیار گرفته است.
 
مایکروسافت توضیح داد، دوبیوس که طی ۶ ماه قبل فعالیت خود را تحت عنوان مدیر اطلاعاتی آغاز کرده است یک نگاه ویژه به طرح‌های IT و مشاغل پیرامون آن دارد و استراتژی‌های حوزه فناوری را به خوبی مطرح می‌کند.
 
دوبیوس با این تغییرات تازه با بخش زیرساخت‌ها، ‌راهکارهای عرضه محصول و همچنین ابزارهای مختلف تولید شده در مایکروسافت همکاری می‌کند و به عنوان معاون همکاری های مدیرعامل مایکروسافت نیز حضور میابد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.