˝طبقه حساس˝ اولین کار سینمایی‌ام نیست/تفاوت سینما و تئاتر در فرم و محتوا است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

هوتن شکیبا در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

هوتن شکیبا بازیگر عرصه نمایش که به تازگی در تازه‌ترین فیلم کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخته است؛معتقد است حضورش در این فیلم اتفاق خوبی را در عرصه بازیگری برایش رقم زده است.

هوتن شکیبا در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ حضورش در طبقه حساس کمال تبریزی گفت: نقشی که در این فیلم بازی می کنم را به شدت دوست دارم. کمال تبریزی در عرصه سینما نگاه متفاوت تری نسبت به سایر کارگردانان دارد. زمانی که به من پیشنهاد شد که در آخرین ساخته او نقشی داشته باشم، حضور در این فیلم را پذیرفتم. بازی در کنار رضا عطاران و حضور حبیب رضایی در کنار این پروژه یکی دیگر از دلایلی بود که ترجیح دادم در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش بپردازم. حضورم در این فیلم اتفاق خوبی در عرصه بازیگری برای من خواهد بود.

شکیبا در خصوص اولین حضور سینمایی اش گفت: طبقه حساس اولین تجربه سینمایی من نیست، پیش از این تجربه بازی در فیلمی را داشتم که اتفاقات خاصی برای این فیلم افتاد.

بازیگر جوان سینمای ایران دربارهٔ تفاوت مدیوم سینما و تئاتر گفت: تنها تفاوت اصلی سینما و تئاتر در فرم و محتوا است. صحنه نمایش زنده است و به صورت زنده تری با مخاطب در ارتباط هستی اما در سینما زاویه های دیگری وجود دارد و بازیگر باید با دوربین ارتباط برقرار کند.

فیلم کمدی”طبقه حساس” بر اساس طرحی از سیروس همتی فیلمنامه‌اش توسط پیمان قاسم خانی نوشته شده و داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود متوجه می‌شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان (قبر دیگر) دفن شده است.

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.