˝گناهکاران ˝ نیمه دوم عید فطر اکران می‌شود

فرامرز قریبیان :

فرامرز قریبیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری هنر ضمن اعلام اکران ˝گناهکاران ˝ اعلام کرد: به احتمال بسیار ˝گناهکاران ˝ در نیمه دوم عید فطر اکران می‌شود.

فرامرز قریبیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری هنر ضمن اعلام اکران “گناهکاران ” اعلام کرد: به احتمال بسیار “گناهکاران ” در نیمه دوم عید فطر اکران می گردد.

این کارگردان اشاره کرد هنوز این فیلم سرگروه خود را نشناخته ،اما پخش این فیلم بر عهده فیلمیران است این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد داستان فیلم دربارهٔ یک پلیس کهنه‌کار و مواجهه آن با پلیسی جوان است که اتفاقا عاشق دختر وی نیز هست ولی این عشق به سرانجام نرسیده و حال با وقوع یک قتل این آدم‌ها دوباره سر راه همدیگر قرار می‌گیرند.

فیلمنامه‌ این اثر پلیسی را سام قریبیان، پسر فرامرز قریبیان نوشته است. او “گناهکاران” را در سال ۲۰۰۶ میلادی در خارج از ایران برای یک فیلم خارجی نوشته بود ولی پس از بازگشت به ایران آن‌را به نسخه فارسی تبدیل و بازنویسی کرد.

همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق‌نورد، کوروش تهامی، رامبد جوان، سیاوش چراغی‌پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب‌الدین صادقی، شقایق فراهانی، فرامرز قریبیان، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی و نسرین مقانلو از بازیگران این فیلم می باشند.

رامبد جوان جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از این اتفاق برای فیلم گناهکاران دریافت کرد.
 

انتهای پیام


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.