اجرای برنامه های تفریحی و آموزشی برای شهروندان منطقه ۲۱

۰۹ام بهمن ،

معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۱ اعلام کرد: در دهه فجر برنامه های متعدد تفریحی و آموزشی برای شهروندان این منطقه در نظر گرفته شده است.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۲۱ ، مهندس امیر حسین جابر انصاری با اشاره به برنامه های ویژه این منطقه به مناسبت دهه فجر گفت : در  حوزه های آموزشی به  طرح تفکیک و بازیافت پسماند در مدارس ( مقطع ابتدایی ) و همچنین آموزش در خانه های سلامت خواهیم پرداخت .
وی به فرهنگ سازی در زمینه مدیریت پسماند از طریق  نصب بنر با موضوعات پسماند و  طرح تفکیک و بازیافت اشاره کرد و گفت : برپایی ایستگاه های اطلاع  رسانی در روز ۲۲ بهمن و در مسیر راهپیمایی  با موضوع بازیافت و طرح تفکیک  و توزیع بروشور و پکیج های آموزشی میان شهروندان ، آموزش چهره به چهره  مدیریت پسماند و توزیع  مخازن ویژه جمع آوری و تفکیک پسماندهای خشک و تر در دستور کار  معاونت خدمات شهری و زیست محیطی منطقه قرار دارد .
 وی همچنین برنامه های دیگر  شهرداری منطقه ۲۱ را  به مناسبت ایام دهه فجر ، زیباسازی نمای شهری در طرحی جهادی،  پاکیزه سازی معابر، بزرگراه ها، میادین اصلی و منتهی به مسیر راهپیمایی، شستشوی جداول، گاردریل ها، تابلوهای ترافیکی و ایستگاه های اتوبوس یک هفته قبل از این ایام و نگهداری شهر در طول این مدت عنوان کرد.
معاون شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: در این ایام پیامک هایی به مناسبت دهه مبارک فجر به شهروندان، کارشناسان و مسئولان  ارسال خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.