از سوی برگزار کنندگان و بازدیدکنندگان معرفی شد مدیا موتورز غرفه برتر نمایشگاه خودرو مشهد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

از سوی برگزار کنندگان و بازدیدکنندگان معرفی شد
مدیا موتورز غرفه برتر نمایشگاه خودرو مشهد

ممتازنیوز: غرفه شرکت مدیا موتورز نماینده انحصاری محصولات ام جی در ایران به عنوان غرفه برتر در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ممتازنیوز، در این دوره از نمایشگاه ویژگی هایی همچون طراحی غرفه، روزآمدی، پاسخگویی به بازدیدکنندگان و نحوه ارائه محصولات جدید مورد ارزیابی قرار گرفت که در این میان مدیا موتورز حائز بهترین شرایط شد.
بر اساس این گزارش، غرفه این شرکت در روزهای ابتدایی برپایی نمایشگاه با استقبال شدید بازدیدکنندگان مواجه بود که این روند در دو روز پایانی منتهی به آخر هفته با رشد چشمگیری همراه بود.
بنا بر این گزارش، در این دوره از نمایشگاه شرکت مدیا موتورز با بهره گیری از الگوهای روز دنیا در برپایی نمایشگاههای خودرو و ایجاد غرفه، کانتر عرضه محصولاتی همچون ماگ، تیشرت، کلاه و … را ایجاد کرده بود که در نوع خود کم نظیر به شمار می رفت.
همین گزارش حاکی است، مدیا موتورز در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات وابسته مشهد خودروهای ام جی ۳۵۰، ام جی ۵ و ام جی ۳ را به نمایش گذاشته که پیش بینی می شود در روزهای پنج شنبه و جمعه با استقبال بیشتری مواجه شود.
برپایه این گزارش، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور در سالهای اخیر از تاریخ پنجم تا هشتم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی این شهر برپا بود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.