استیون اسپیلبرگ در کنار فوق ستاره بالیوود

۲۳م اسفند ،

استیون اسپیلبرگ به دعوت آنیل امبانی صاحب میلیاردر شرکت «ریلاینس اینترتینمنت» به بمبئی سفر کرد.

ممتازنیوز: کارگردان آمریکایی برنده اسکار در سفر به هند از تهیه پروژه‌ای خبر داد که بخش‌هایی از آن در کشمیر در مرز هند و پاکستان فیلمبرداری می‌شود.

 استیون اسپیلبرگ به دعوت آنیل امبانی صاحب میلیاردر شرکت «ریلاینس اینترتینمنت» به بمبئی سفر کرد. 

ریلاینس اینترتینمنت یکی از سرمایه‌گذاران «لینکلن» تازه‌ترین ساخته اسپیلبرگ است و دعوت از او به خاطر شرکت در جشنی بود که به خاطر موفقیت این فیلم برپا شد.

اسپیلبرگ در گفت‌وگو با تایمز هند از همکاری تازه دریم ورکس با ریلاینس اینترتینمنت خبر داد و گفت: «فیلمنامه یک پروژه سینمایی را در مراحل نهایی داریم که بخشی از آن در کشمیر در مرز هند و پاکستان روی می‌دهد، اما هنوز درمورد انتخاب لوکیشن‌ها، بازیگران و کارگردان فیلم به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.»

اسپیلبرگ همچنین با اشاره به اینکه دریم ورکس و ریلاینس قصد دارند فیلم مارتین لوتر کینگ جونیر را که خبر تولید آن اولین بار سال ۲۰۰۹ اعلام شد، در دستور کار قرار بدهند، گفت: «اسمش را یک فیلم زندگی‌نامه‌ای نمی‌گذارم، بیشتر داستانی دربارهٔ کینگ و جنبش اوست و اینکه چگونه حس تحسین او نسبت به مهاتما گاندی اصولی اخلاقی‌اش را شکل داد.»

استیون اسپیلبرگ در کنار آمیتاب باچان و آنیل امبانی رئیس شرکت ریلاینس اینترتینمنت  

اسپیلبرگ در ادامه گفت تولید دنباله فیلم انیمیشن/موشن کپچر «ماجراهای تن تن» احتمالا اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود تا کریسمس سال ۲۰۲۴ روی پرده سینماها برود.

او فیلم اول را کارگردانی کرد، اما این بار به عنوان تهیه‌کننده با دومین «ماجراهای تن تن» همکاری می‌کند و صندلی کارگردانی را به پیتر جکسون می‌سپارد.  

به گفته اسپیلبرگ دنباله «ماجراهای تن تن» با تلفیق دو کتاب هرژه ساخته می‌شود، اما به اسم این دو کتاب اشاره نکرد.

خیلی‌ها اعتقاد دارند فیلم دوم تلفیقی از دو کتاب «هفت گوی بلورین» و «زندانیان خورشید» خواهد بود و فیلم سوم نیز احتمالا با اقتباس از «گل آبی» ساخته می‌شود.

اولین «ماجراهای تن تن» پارسال رکورد بیشترین فروش یک فیلم انیمیشن در هند را جابجا کرد.

اسپیلبرگ همچنین دوشنبه شب در یک جلسه پرسش و پاسخ به میزبانی ریلاینس با حضور آمیتاب باچان بازیگر معروف بالیوود شرکت کرد. 

در این جلسه که ۶۱ نفر از چهره‌های قدرتمند صنعت فیلمسازی هند در آن حضور داشتند، باچان دربارهٔ زندگی و دوران کاری اسپیلبرگ با او گفت‌وگو کرد.  

اسپیلبرگ همچنین رئیس هیات داوران بخش مسابقه اصلی شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم کن است که ۱۵ تا ۲۶ مه برگزار می‌شود. 

او برای فیلم‌های «فهرست شیندلر» و «نجات سرباز رایان» برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده است. «آرواره‌ها»، «برخورد نزدیک از نوع سوم» و سه‌گانه «ایندیانا جونز» از دیگر فیلم‌های اسپیلبرگ در مقام کارگردان است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.