اظهارنظر بازیکنان ژاپن در مورد دیدار با ایران/ شیمیزو: قدرت شکست ایران را نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، “دایسوک اوسامی” کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن در نشست خبری دیدار تیم‏های ایران و ژاپن که امروز یکشنبه برگزار شد، اظهارداشت: خیلی سخت بود که برای برگزاری این بازی انگیزه داشته باشیم. ما باختیم چون از نظر ذهنی خیلی غم انگیز بودیم. البته تیم ما جوان است و می‎خواهیم که بتوانیم در المپیک‏های آتی شرکت داشته باشیم.

“تاتسویا فوکوزاوا” نیز گفت: پیش از بازی می‎دانستیم که نمی‎توانیم به المپیک برویم. بنابراین باید برای برگزاری بازی انگیزه می‎گرفتیم. هواداران و تماشاگران خیلی خوب ما را تشویق کردند. خیلی بد شد که باختیم.

“شیمیزو” بازیکن مطرح تیم ملی والیبال ژاپن نیزدرنشست خبری گفت: می‌خواستیم برنده بازی باشیم اما قدرت بازی با ایران را نداشتیم. متاسفم که باختیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‎های ملی والیبال ایران و ژاپن به عنوان آخرین دیدار روز پایانی مسابقات انتخابی المپیک امروز یکشنبه برگزار شد که طی آن تیم ملی کشورمان با نتیجه سه بر صفر صاحب برتری شد.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پریسا:

    به نظر من ایران میتونه با تلاش های بیشتر حتی قهرمان جهان بشه آسیا که چیزی نیست با وجود محمد موسوی حتما قهرمان میشیم ‘شیمیزو هم درست اعتراف کرده
    زنده باد تیم ملی والیبال ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.