امیدواری به حضور دوباره رونالدو در اولدترافورد

بر این باورم کریستیانو در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال جهان است. امیدوارم بار دیگر او را در ترکیب منچستریونایتد ببینم.

ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ : ریو فردیناند به همراه مدیر برنامه‌هایش از باشگاه الاهلی امارات دیدن کرد و پیراهن خود را به رییس هیات مدیره این باشگاه اهدا کرد.

دیدار مدافع شیاطین سرخ از این باشگاه اماراتی با دعوت روی ایتکن مدیر ورزشی باشگاه الاهلی صورت گرفت. ایتکن پیش از این هدایت تیم لیدز یونایتد را بر عهده داشت و فردیناند زیر نظر او چهره شد.

مدافع منچستریونایتد از آکادمی الاهلی دیدن کرد و از تلاش این باشگاه برای تربیت و تمرین بازیکنان خردسال و نوجوان تشکر کرد.

وی سپس به سخن گفتن از کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید پرداخت و گفت: بر این باورم کریستیانو در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال جهان است. امیدوارم بار دیگر او را در ترکیب منچستریونایتد ببینم.

فردیناند درباره سرآلکس فرگوسن گفت: فرگوسن مربی بزرگی است. او نقش بسزایی در قهرمانی‌های منچستریونایتد داشته است. می‌توانم بگویم که ۸۰ درصد سطح کیفی بازی‌های منچستریونایتد به وجود سر آلکس برمی‌گردد.

مدافع منچستریونایتد در پایان سخنان خود به ستایش از وین رونی هم‌تیمی‌اش پرداخت و گفت: رونی بازیکن بسیار خوبی است. بازی‌های او کمک زیادی به درخشش شیاطین سرخ در این چند سال اخیر داشته است. او شم گلزنی بسیار بالایی دارد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۱ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , حضور دوباره رونالدو در منچستر, رونالدو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.