ایجاد فضای مناسب در مدارس اولویت سند تحول است

ایجاد فضای مناسب در مدارس اولویت سند تحول است

جام جم آنلاین: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس استثنایی گفت: ایجاد فضای مناسب و بانشاط در مدارس اولویت اجرای طرح ۶-۳-۳ در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور است.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، نامدار عبداللهیان در نشست ستاد راهبردی سیاستهای وزارت آموزش و پرورش در زاهدان افزود: باید متولیان در نوسازی و تجهیز مدارس استفاده از رنگهای شاد، میز و صندلیهای استاندارد و تجهیزات مناسب را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محصول کار ۵۰۰ کارشناس است که آذر ماه پارسال رونمایی شد و قانون اساسی وزارت آموزش و پرورش محسوب می شود.

وی اظهار داشت: این سند در صورت اجرای کل بندهای آن ارزشمند و تحول گرا خواهد بود از این رو باید با همکاری دست اندرکاران آموزش و پرورش استانهای مختلف همه بخشهای این سند در مرحله اجرا لحاظ شود و به صرف اجرای یک بخش، بخش دیگر حذف نشود.

معاون وزیر آموزش و پرورش عملکرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس را در اجرای مطلوب طرح ۶-۳-۳ حایز اهمیت دانست و گفت: باید تا ابتدای مهر ماه امسال کلاسهای درس جدید برای پایه ششم ابتدایی با تجهیزات، فضای مطلوب و بانشاط ایجاد شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.