ایوبی با نمایندگان ˝اصناف خانه‌سینما˝ دیدار می‌کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

عصر امروز ۱۹ شهریور/

حجت الله ایوبی؛ رییس سازمان سینمایی کشور عصر امروز (۱۹ شهریور ماه) با نمایندگان جامعه صنفی تهیه کنندگان و اصناف سینمایی کسور دیدار می کند.

به گزارش خبرنگارهنرآنلاین؛ عصر امروز ۱۹ شهریور نمایندگان اصناف خانه سینمای ایران و چند تهیه کننده عضو جامعه صنفی تهیه کنندگان به دیدار رییس سازمان سینمایی خواهند رفت.

در این دیدار قرار است پیرامون مسائل خانه سینما و حاشیه های آن به گفت وگو بپردازند و در آستانه روز ملی سینما مشکلات خانه سینما را برطرف کنند. احتمال حضور علیرضا رضا داد مشاور ارشد رییس سازمان سینمایی در این جلسه بسیار بسیار است.
گفتنی است در این مراسم سید ضیا هاشمی، حبیب الله کاسه ساز، جمال شورجه، حسین فرحبخش و حبیب کاوش و … با ایوبی مذاکره خواهند کرد.

عصر روز قبل پیامکی از سوی جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما برای اهالی سینمای ایران ارسال شد:

آقای ایوبی اخطار! آقای ایوبی شنیده شده است که روز سینما را بهانه کرده و در دولت قانون و اعتدال خانه سینما را به قانون گریزان و افراطی ها واگذار می‌کنید. آقای ایوبی در دولت قانون، قانون مدار بمانید! آقای ایوبی شنیده شده است به جای مرهم نهادن،قصد کرده اید زخم کهنه را از هم بدرید ! آقای ایوبی ما را پشت در منتظر نگه داشته اید! با ما هم آشتی باشید، رسانه ها جای مناسبی برای گپ و گفت‌وگو گله گذاری نیست.

جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی

انتهای پیام ۴۰۱/۳۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.