برنامه انعکاس اجلاس عدم تعهد

جام جم آنلاین: رئیس رسانه ملی با اشاره به تمهیدات صدا و سیما در دوران ریاست سه ساله ایران بر اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: برنامه‌های گسترده‌ای را برای انعکاس واقعیت‌ها در اجلاس جنبش عدم تعهد در نظر گرفته شده است.

سید عزت‌الله ضرغامی با درباره تمهیدات صدا و سیما برای خنثی‌سازی شانتاژهای رسانه‌های غربی در دوران ریاست سه ساله ریاست ایران بر اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: شروع رهبری ایران بر جنبش عدم تعهد، متقدرانه و طوفانی بود که این امر با قدرت زائد‌الوصفی آغاز شد و انعکاس خبری گسترده‌ای در سطح جهان داشت.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از این موفقیت پس از ایراد فرمایشات تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و صحبت‌های رئیس‌جمهور و تلاش دوستان ناشی از تمهیدات رسانه‌ای بود که باعث جهانی شدن این حرکت شد.

ضرغامی در تبیین تمهیدات صدا و سیما برای تداوم این امر یادآور شد: تشکیل بلوک رسانه‌ای غیرمتعهدها یکی از پیشنهاداتی بود که برای ریاست ایران بر جنبش غیر متعهدها مطرح کرده‌ایم و امیدواریم با تبیین چارچوب‌های انعکاس رسانه‌ای بتوانیم واقعیت‌هایی را که فراتر از نهادها و قدرت‌های سلطه‌گر در اجلاس تهران صورت گرفت به رسانه‌های جهان منعکس کنیم که برای تداوم این امر برنامه ‌های گسترده‌ای را تدارک دیدیم.(باشگاه خبرنگاران)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.