برنج ایرانی در سبد کالای اردیبهشت ماه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نماینده آمل در مجلس گفت: بر اساس قول و وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت برنج ایرانی در سبد کالای مردم در اردیبهشت ماه قرار می گیرد.

عزت الله یوسفیان ملا عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس  با بیان اینکه قبل از عید با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه ای برگزار شد، گفت: این نشست در مجلس و با حضور اعضای هیئت رئیسه مجلس از جمله شاهین محمدصادقی برگزار شد که وزیر در جلسه قول داد تا نسبت به رفع دغدغه های نمایندگان استانهای شمالی اقدامات لازم را بعمل آورد.

وی افزود: یکی از دغدغه های نمایندگان نخریدن برنج ایرانی و واردات بی رویه و بیش از حد نیاز کشور است که نمایندگان خواستار رسیدگی به مشکلات کشاورزان شمالی در این زمینه بودند.

نماینده آمل در مجلس تاکید کرد: بعد از بیان مشکلات از سوی نمایندگان، وزیر قول مساعد داد تا این مشکلات را رفع کند که در همین راستا ما شنیدم مسئولین اخیرا از طریق استانداری مازندران برای خرید برنج ایرانی اقداماتی انجام دادند.

یوسفیان ملا گفت: قرار است تا از کشاورزان برنج ایرانی خرید شود تا در دومین سبد کالای دولت که در اردیبهشت ماه توزیع می گردد، شاهد این برنج باشیم.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.