برگزاری “نمایشگاه” بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی با حضور ۲۲۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۸ آبان تا دوم آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت کنندگان در این نمایشگاه، صدها نوع از جدیدترین و زیباترین تولیدات خود را ارائه و در معرض دید قرار خواهند داد.

نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی ترکیبی از روشنائی، نور و زیبائی خواهد بود که در آن انواع لوسترهای سقفی و دیواری، لوسترهای مساجد و زیارتگاهها، انواع چراغ های تزئینی منزل، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها، ادارات و هتل ها، چراغ های شهری، چراغ های فضای باز، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنائی ارائه می شود.

در این نمایشگاه همچنین صنایع، دستگاهها و تجهیزات مختلف مربوط به این صنعت نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی که تلفیقی از صنعت و هنر است در ۱۱سالن از سالن های محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.
این نمایشگاه، با هدف توسعه و افزایش تولید این صنعت درکشور، افزایش راندمان تولید، یافتن بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت لوستر سازی جهان، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت برگزار می شود.

قرار است سه هیئت تجاری و بازرگانی خارجی نیز از این نمایشگاه بازدید کنند.

صنعت لوستر سازی ایران که سابقه طولانی دارد ، از رشد و توسعه مناسبی برخوردار است و با لوسترهای تولیدی کشورهای ایتالیا، اسپانیا و چک قابل مقایسه و رقابت است.

در سال های اخیر واردات لوستر از چین به شدت این صنعت هنری کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

فعالان این صنعت معتقدند اگر دولت از این صنعت حمایت کرده و به آن کمک کند ، علاوه بر افزایش تولید و اشتغالزائی، سبب ارزآوری فراوانی برای کشور خواهد شد.

در حال حاضربیش از ۸۰ درصد لوستر مصرفی در داخل تولید می شود. بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی از ۲۸ آبان تا ۲ آذر از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.