تراکنش های سامانه سپهر رکورد زد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: تعداد کل تراکنشهای سامانه سپهر بانک صادرات ایران در طی بهمن ماه سال جاری از مرز ۵۶۶ میلیون تراکنش گذشت.

 به گزارش ممتاز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در  بهمن ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه حدود ١٨ میلیون  ٨٧۵ هزار تراکنشاز طریق سیستم سپهر و در مجموع  ۵۶۶ میلیون و ٢۵٧ هزار تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش ها نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک میباشد.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفهجویی دروقت و هزینههموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانهای (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای سیستم سپهر استقبال مردم از این سیستم بسیار بوده به طوری که تا پایان بهمن ماه سال ٩٢ حدود ۵٢ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است سیستم سپهر این بانک، درسال قبل به طور میانگین بیش از ١۶ میلیون تراکنش در روز انجام داد و همچنین ۴٠٧۵دستگاه خودپرداز این بانک نیز در روز بیش از ٢میلیون  و ٢٠٠ هزار تراکنش مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانک¬های عضو شتاب را انجام می دهند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.