تصادف زنجیره‌ای در شرق پایتخت قربانی گرفت

امدادگران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند که یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو برخورد کرده که درپی توقف آنها در بزرگراه شهید یاسینی، یک دستگاه تریلی نیز کنترلش را از دست داده و با سه خودروی دیگر برخورد کرده است.

تصادف زنجیره‌ای میان یک دستگاه کامیون، تریلی و چهار دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید یاسینی مرگ زنی میانسال را رقم زد.

به گزارش ایسنا، علی امینی، معاون عملیات منطقه سه آتش‌نشانی پایتخت، دراین‌باره گفت: در پی برخورد زنجیره‌ای دو خودروی سنگین با چند دستگاه خوردوی سواری در بزرگراه یاسینی روبروی بیمارستان سرخه حصار و تماس شاهدان حادثه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، ایستگاه ۳۲ را در ساعت ۶:۵۵ روز شنبه به محل اعزام کرد.

وی ادامه داد: امدادگران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند که یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو برخورد کرده که درپی توقف آنها در بزرگراه، یکدستگاه تریلی نیز کنترلش را از دست داده و با سه خودروی دیگر برخورد کرده است.

امینی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل با قطع برق باطری‌ها و جلوگیری از نشت مواد سوختی از انفجار و آتش سوزی جلوگیری کردند و با بکارگیری تجهیزات نجات، سرنشین سواری پژو به‌نام «بتول – ک» ۴۱ ساله که در میان آهن پاره ها گیر افتاده بود را با برش ستون‌ها خارج کردند که با معاینه های انجام شده توسط امدادگران اورژانس مرگ وی تأیید شد.

امینی خاطرنشان کرد: با توجه به خسارت سنگینی که برخورد این خودروها بر جای گذاشته بود، برای انتقال آنها و باز شدن بزرگراه نیاز به جرثقیل بود که با هماهنگی ستاد فرماندهی جرثقیل ایستگاه ۷۱ به محل اعزام شد که پس از جابجایی و برداشتن آنها از میان بزرگراه و عادی شدن تردد آتش نشانان محل را بسوی ایستگاه مربوطه ترک کردند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.