تعیین تکلیف تعهدنامه ارزی صادرکنندگان دارای معوقات بانکی

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی گفت: تا روز ملی صادرات در تلاشیم مشکلات آن دسته از صادرکنندگانی که معوقات بانکی خود را پرداخت نکرده‌اند را برطرف کنیم تا تکلیف ارزی آنها مشخص شود.

به گزارش  تسنیم، غلامحسین شافعی نایب رئیس اول اتاق بازرگانی در سی و سومین جلسه شورای گفت‌وگو در پاسخ به اینکه آیا تعاملات دولت با بخش خصوصی رضایت‌بخش بوده است یا خیر اظهار داشت: این تعاملات اثرات مثبت بسیاری داشته است. وی ادامه داد: تا روز ملی صادرات در تلاشیم آن دسته از صادرکنندگانی که معوقات بانکی خود را پرداخت نکرده‌اند مشکلاتشان را برطرف کنیم و تکلیف ارزی آنها مشخص شود.

شافعی ادامه داد: در جلسه امروز شورای گفت‌وگو دبیرخانه شورا موظف شد تا اجرای مصوبات دولت را از نظر سرعت دنبال کند. وی با تاکید بر اینکه این موضوع را از هفته آینده در دستور کار داریم افزود: از این ۳۵ ماده‌ای بخش عظیمی مربوط به مسائل صادرات و  غیره است که در اتاق بازرگانی و کمیسیون‌های مورد نظر بررسی و به فعالان اقتصادی اعلام خواهد شد.

شافعی بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار داریم موضوع تعهد‌نامه ارزی در مورد صادرات کالا برای صادر کنندگان است. تکلیف تعهد‌نامه ارزی تا روز ملی صادرات مشخص می‌شود.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.