تکمیل شناسنامه سلامت ضروری است

جام جم آنلاین: رییس سازمان آموزش و پرورش تهران گفت: تکمیل شناسنامه سلامت دانش اموزان از شروط قطعی ثبت نام دانش اموزان در پایه اول ابتدایی است.

سید علی یزدی خواه در حاشیه آغاز طرح سنجش تحصیلی و آمادگی جسمانی دانش آموزان در مدرسه هاجر تهران با بیان این که این طرح در تهران در ۶۸ پایگاه اجرا می شود؛ افزود: سال گذشته۹۶هزار و۶۹۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی مورد سنجش قرار گرفتند که از این میزان۴۰۷نفر یعنی کمتر از نیم درصد دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی به مدارس استثنایی با نیازهای ویژه هدایت شدند.

وی اضافه کرد: این طرح از بزرگترین طرح های غربالگری کشور است که برای حفظ سلامتی و کمک به رشد دانش آموزان به مرحله اجرا در می اید.

رییس سازمان آموزش و پرورش تهران با بیان این که این طرح امسال بهتر از سال های قبل اجرا می شود از والدین دانش آموزان خواست که خرداد و تیر به پایگاه های مربوط مراجعه کنند و زمان مراجعه را به تاخیر نیاندازند.

یزدی خواه درباره تعداد مراقبان بهداشت و سلامت مدارس گفت: در همه مدارس ابتدایی مراقبان بهداشت و سلامت حضور دارند و به ازای هر۷۵۰ دانش اموز یک مراقب وجود دارد در حالی که پیشتر، این شاخــص به ازای هر۱۰۰۰دانش آموز یک مراقب بود.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.