جدول اجرای برنامه «بر آستان جانان»

جام جم آنلاین: جدول ویژه برنامه «بر آستان جانان» به تفکیک مناطق ۲۲ گانه تهران در دو بخش قبل و بعد از اذان مغرب که به مناسبت ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، اعلام شد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه‌ها در دو قالب برنامه صحنه‌ای و غرفه‌ای طوری طراحی شده‌اند که تمام اعضای خانواده بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.

در واقع ویژه برنامه «بر آستان جانان» فرصتی معنوی برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در ماه مبارک رمضان است.

اجرای برنامه‌هایی ویژه کودکان، اجرای سرود، نمایش بچه‌های رمضان، تولید و اجرای ترانه با صدای روزبه نعمت ‌الهی ، ترتیل روزانه، تلاوت مجلسی، اجرای گروه‌های فرهنگی و هنری و کارشناس مذهبی و مستبصرین (افرادی که تازه به دین اسلام مشرف شده‌اند) از جمله برنامه‌های صحنه‌ای به شمار می‌رود.

کتاب و نجوم، مسابقات مکتوب، اصلاح نماز، پیام‌های قرآنی، پیک نور، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، جمع آوری کمک های مردمی، اجرای نمایش عروسکی، سرگرمی و بازی های کودکان، نقاشی های قرآنی، زندگی به سبک قرآن، غرفه‌های هنری با موضوعات خطاطی، منبت کاری، معرق، نقاشی و کاریکاتور، غرفه هنرهای جمعی و غرفه کتابت قرآن نیز عناوین غرفه‌هایی است که در این ویژه‌برنامه‌ها برپا می‌شود.

ویژه‌برنامه های «بر آستان جانان» برای سومین سال متوالی است که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و در دو سال گذشته با استقبال چشمگیری از سوی شهروندان مواجه شد.

امسال نیز با توجه به طیف گسترده مخاطبان این برنامه ها شامل جوانان، نوجوانان و کودکان و سلایق متفاوتی که از این برنامه استفاده می‌کنند، برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده که خدمات ارائه شده تنوع و گستردگی لازم را داشته باشند.

جدول مراکز مجری برنامه بر آستان جانان در مناطق ۲۲ گانه (قبل از افطار)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول مراکز مجری برنامه بر آستان جانان در مناطق ۲۲ گانه (بعد از افطار)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.