جشنواره بادبادک ها در مدارس منطقه ۱۹

فروردین ۱۴۰۳

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از برگزاری جشنواره بادبادک ها در این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلیمن جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی تازه جشنواره بادبادک ها ویژه دانش آموزان مدارس منطقه ۱۹ برگزار خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشنواره بادبادک ها ویژه دانش آموزان مدارس منطقه ۱۹ به منظور ایجاد لحظاتی شاد همزمان با آغاز سال تحصیلی تازه و بازگشایی مدارس برگزار می گردد.
جوادی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح به زیباترین بادبادک دست سازه های دانش آموزان و برگزیدگان این جشنواره به رسم یادبود هدایایی اهدا خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری تورهای گردشگری دانش آموزی با اعزام دانش آموزان پسر به کوه در روزهای پنج شنبه و جمعه اعزام دانش آموزان پسر به مجموعه های آبی با هماهنگی مدیران مدارس منطقه ۱۹ از اقدامات اجرایی طرح استقبال از مهر است.
 
جوادی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: برگزاری ایستگاه های تفریحی ورزشی در مدارس منتخب مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان پسر با اهدای جوایزی به رسم یادبود از اقدامات دیگر اداره ورزش آقایان شهرداری منطقه ۱۹ در این طرح است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.