جلیلی: اصولگرایان ائتلاف نکنند، آرایشان تقسیم می‌شود

۲۲خردادماه،

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که عدم ائتلاف نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست‌جمهوری منجر به تقسیم آرای آنها می‌شود.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اهمیت ائتلاف‌ها در رای و نظر مردم، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون دو نامزد بزرگ انتخابات ریاست‌جمهوری در دو جریان مختلف از رقابت‌ها کناره‌گیری کرده‌اند، اصولگرایان باید رویکرد خود را به سمت ائتلاف تغییر دهند زیرا در غیر این صورت آرای آنها تقسیم خواهد شد.

وی ائتلاف اصولگرایان را راه رسیدن به وحدت آرا در این جریان دانست و تصریح کرد: در ائتلاف ۱+۲ گفته شده بود که هر کاندیدایی نظرسنجی و مقبولیت بیشتری داشته باشد سایرین باید به نفع او کنار بروند. به نظر می‌رسد هنوز این فرصت باقی است که این ائتلاف به سرانجام برسد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم انسجام آرای اصولگرایان گفت که اگر شرایط به این شکل پیش برود، احتمال این وجود دارد که انتخابات به مرحله دوم کشیده شود.

جلیلی مشارکت مردم در انتخابات را در سطح بالا پیش‌بینی کرد و یادآور شد: با توجه به استقبالی که مردم بخصوص از مناظره دوم به بعد کاندیداها به عمل آوردند و تلاش‌های بسیاری که برای ایجاد مشارکت مردم انجام شده روند خوبی در این زمینه وجود دارد و سطح مشارکت خوبی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.