حذف شریفی‌نیا از سرود خمینی ای امام!

راغب گفت: با وجود شیطنت های فراوانی که شریفی نیا داشت، ولی برای گروه سرود یک جور آچار فرانسه به حساب می آمد؛ هر مشکلی که داشتیم حل و فصل می کرد و تقریباً همه کاری بلد بود.

علی راغب در گفت‌وگو با دانشجو، در خصوص گروه سرود «خمینی ایامام» که در روز ورود امام خمینی(ره) در فرودگاه اجرا شد، گفت: آن زمان مسئولیت تمرین کردن با بچه های گروه سرود «خمینی ای امام» به عهده من بود، خاطرم هست محمدرضا شریفی نیا که الان بازیگر است در گروه کر بود و خیلی هم شیطنت می کرد.

وی ادامه داد: با وجود شیطنت های فراوانی که شریفی نیا داشت، ولی برای گروه سرود یک جور آچار فرانسه به حساب می آمد؛ هر مشکلی که داشتیم حل و فصل می کرد و تقریباً همه کاری بلد بود.

این آهنگساز انقلابی افزود: به دلیل حساسیت اجرای گروه کر که بنا بود برای اولین بار سرودی را برای امام خمینی(ره) بخوانند، به بچه های بازیگوشی مثل شریفی نیا اجازه ندادیم در آن اجرای خاص حضور داشته باشند.

راغب در خصوص دیگر افرادی که در گروه کر «خمینی ای امام» حضور داشتند، خاطرنشان کرد: برادران علم الهدی – چه آن که در دوران جنگ شهید شد و چه برادر دیگرش که الان یکی از مسئولان صدا و سیماست -هر دو در گروه کر سرود «خمینی ای امام» حضور داشتند.

وی در خصوص برخی افراد گروه کر سرود «خمینی ای امام» گفت: از این گروه ۳۸-۳۷ نفره نزدیک به ۹ تن در دوران جنگ و دفاع مقدس شهید شدند


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.