حمله به زیر ساخت‌های سایبری سوریه در دستور کارگروه هکرهای ناشناس

هکرهای ناشناس برای بزرگترین حمله سایبری آماده می‌شوند؛

بر اساس آخرین اخبار مستند و قابل اعتماد به دست آمده از بزرگترین گروه هک و نفوذهای سایبری دنیا به نام گروه ناشناسان (Anonymous)، این گروه مطابق با روال‌ کاری خود در حال جمع‌آوری نیروهای خود در سطح جهان و آماده‌سازی بستر‌های مناسب برای حمله به مواضع سایبری کشور سوریه است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ این گروه خرابکار سایبری که همیشه هویت خود را مخفی نگاه می‌دارد و تنها تعداد معدودی از آنها در سطح جهان شناخته شده هستند نوع عملکردشان به شکلی است که برای حمله به هر هدفی باید نیتی به اصطلاح خیرخواهانه و بشر دوستانه وجود داشته باشد و یا حداقل باید آن حمله و منافع حاصل از آن برای دستیابی به هدفی بشر دوستانه هزینه شود.

آنها برای حملات سری خود که شاید فاش شدن هدف منجر به شکست حمله شود هسته مرکزی دارند که از طرق مخفی با هم در سراسر جهان در ارتباط هستند. ولی در مواردی که می‌توانند کلیاتی از عملیات را فاش سازند با ارائه توضیحاتی درباره‌ی حمله خود سعی می‌کنند نیروهای خود را در سراسر جهان متحد سازند.

حال جدیدترین حمله‌ای را که این گروه طرح‌ریزی کرده است حمله به مواضع سایبری کشور سوریه و مخصوصا حمله به مواضع دولت و در راس آن بشار اسد رئیس جمهور این کشور است.

با توجه به اینکه چند هسته عملیاتی مهم این گروه در کشورهایی مانند آرژانتین، کوبا، اسپانیا، اسرائلی و  چند کشور دیگر چندی پیش دستگیر و برای محاکمه‌ی قضایی به ایالات متحده آمریکا منتقل شدند، تمامی نظرات بر این پایه استوار است که این افراد با بودجه ایالات متحده آمریکا گروهی را تشکیل داده و قصد انجام عملیات‌های سایبری علیه کشورهایی چون ایران، چین و روسیه در راس آن کشورهایی مانند سوریه و … را پس از کشورهای اصلی نام برده دارند.

از آنجا که این تیم‌ها ترجیح می‌دهند برای مقابله‌های ابتدایی از کشورهای ضعیف‌تر شروع نمایند به نظر می‌رسد عملیات سوریه اولین گام برای این تیم است که دیگر یک گروه مستقل از نظام‌ها و حکومت‌ها نخواهد بود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.