حمله جنگنده های ایران iبه پهپاد آمریکایی

این مطلب امروز شنبه ۲۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عصر ایران:  آمریکا از حمله جنگنده های ایرانی iبه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین این کشور خبر داد.

 جورج لیتل سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام نمود جنگنده های ایران در هفته  گذشته چند گلوله iبه سمت هواپیمای بدون سرنشین آمریکا شلیک نموده اند.

به گفته پنتاگون این هواپیمای بدون سرنشین و غیر مسلح آمریکا، هنگام تیراندازی، در حال پرواز شناسایی بر فراز آب های بین المللی خلیج فارس بود اما iبه آن آسیبی نرسید و توانست iبه سلامت iبه پایگاه خود بازگردد.

این اتفاق در حدود ساعت ۴ و ۵۰ دقیقه بامداد iبه وقت شرق آمریکا در روز اول نوامبر گذشته روی داد و باراک اوباما رئیس جمهور و “لئون پانه تا” وزیر دفاع آمریکا نیز از این موضع اطلاع یافتند.

دو جنگنده ایرانی مهاجم iبه هواپیمای بدون سرنشین آمریکا از نوع سوخو – ۲۵  بودند. هواپیمای آمریکایی نیز حدود ١۶ مایل دریایی (نزدیک iبه ٣٠ کیلومتر) با خط ساحلی ایران فاصله داشته است.

وزیر دفاع ایران: پهپاد آمریکایی از حریم ایران فرار نمود/ پیگیری حقوقی می‌کنیم

خبرگزاری مهر:  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با اشاره iبه ادعای اخیر پنتاگون مبنی بر حمله جنگنده‌های ایرانی iبه پهپاد آمریکایی در خلیج فارس، گفت: هفته گذشته یک فروند هواپیمای ناشناس iبه فضای فوقانی دریای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس وارد شد که با اقدام iبه هنگام، هوشمندانه و قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مجبور iبه فرار شد.

سردار احمد وحیدی گفت: این تجربه و نیز سوابق پیشی حاکی از آن است که جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری لازم، همه تحرکات را iبه طور دقیق رصد نموده و با اقتدار موثر، اقدام‌های قاطع، لازم و iبه موقع را معمول خواهد نمود.

وی تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از همه ظرفیت‌های ذی‌ربط از جمله مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی موضوع را در دست پیگیری دارد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.