حمید استیلی: کی روش برای هر بازی برنامه ریزی خاصی دارد

‘حمید استیلی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دومین بازی خود را مقابل قطر برگزار خواهیم کرد که به سه امتیاز این دیدار بی اندازه نیز نیاز داریم.

وی ادامه داد: کی روش برای دیدار با ازبکستان، برنامه ریزی بسیار خوبی داشت و موفق شد با برنامه ریزی خوب سه امتیاز این دیدار را بدست بیاورد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شاید هواداران از نحوه بازی ما در دیدار مقابل ازبکستان راضی نباشند اما مهم ترین چیز، کسب سه امتیاز در این بازی بود.

وی تصریح کرد: شرایط روحی ما بسیار بهتر از قطر است زیرا این تیم در دیدار قبل خود مقابل کره جنوبی شکست خورده و ما در دیدار خود پیروز شده ایم.

وی اظهار داشت: امیدوارم با حضور هواداران، بازی بسیار زیبایی را مشاهده کنیم و تیم ملی بتواند سه امتیاز لازم را بدست بیاورد.

استیلی خاطرنشان کرد: بازیکنان در دیدار با ازبکستان بسیار خسته بودند اما در این دیدار با آمادگی بیشتری به مصاف قطر خواهند رفت.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نقطه قوت تیم ما در این دیدار، یکپارچگی و اتحاد بالای بازیکنان است. تیم ما نیمکت بسیار خوبی در اختیار دارد که در مواقع حساس می تواند به خوبی کمک حال تیم ملی و کادر فنی باشد.

استیلی در خصوص وضعیتش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: از چند تیم پیشنهاد داشتم که به توافق نرسیدم و در حال حاضر به مطالعه بعضی از پیشنهادها می پردازم.

وی گفت: می خواهم در تیمی کار کنم که تمام شرایط برای موفقیت مهیا باشد و حواشی باعث عدم نتیجه گیری نشود.

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۸۰۷۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.