خلبان نصیر زاده: نیروی هوایی هیچ‌گونه هراسی از تهدیدها ندارد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه نیروی هوایی در آمادگی کامل به سر می‌برد و شبانه‌روز پروازهای ماموریتی و عملیاتی را انجام می‌دهد و از مرزهای هوایی حراست می‌کند، گفت: نیروی هوایی به طور ۲۴ ساعت بیدار و هوشیار است و هیچ‌گونه هراسی از تهدیدها ندارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش(نهاجا) صبح یکشنبه در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهید خلبان محمدرضا رحمانی که در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید رحمانی یکی از بهترین نیروهای ما هم از لحاظ تخصص و هم از لحاظ تعهد بود.

وی‌ با بیان اینکه «شهید رحمانی یک استاد خلبان و حافظ ۱۰ جزو‌ قرآن بود و‌ در اخلاق یکی از بهترین‌ها و در تخصص یکی از متبحرترین خلبانان نیروی هوایی ارتش بود»، اظهار کرد:  شهید رحمانی پروازهای تست نیروی‌هوایی ارتش را انجام می‌داد و‌ سرانجام او در یکی از همین پروازهای تست هواپیمای میگ۲۹ به شهادت رسید.

فرمانده نهاجا ادامه داد: وجود ریسک در پروازها یک امر معمول است و مردم عزیز ما بدانند روزهایی که در منازل‌ خود در‌ رفاه و آسایش و امنیت زندگی می‌کنند، خلبانانی مثل رحمانی در روز صدها سورتی پرواز انجام می‌دهند تا امنیت کشور را تامین کنند و‌ در‌ این راه اگر‌ فدا شوند، افتخار می‌کنند به اینکه حفاظت از مرزهای کشور را بر عهده داشته‌اند.

امیر نصیرزاده در پایان با تاکید بر اینکه نیروی هوایی در آمادگی کامل به سر می‌برد و شبانه‌روز پروازهای ماموریتی و عملیاتی را انجام می‌دهد و از مرزهای هوایی حراست می‌کند، گفت: نیروی هوایی به طور ۲۴ ساعت بیدار‌ و هوشیار است و هیچ‌گونه هراسی از تهدیدها ندارد‌.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.